söndag 25 oktober 2009

Ännu en vinst, en award och trisslotter...

Denna gulliga award fick jag av Jenny i Hemma på Kråkered. TACK goa bloggvän!!!

Jag har köpt två trisslotter idag...

Detta fina paket låg i brevlådan häromdagen. TACK Malin i Norregård!!!

Det var det fina väggordet, LYCKA...det är bl.a att vinna i en tävling...



Många uppmuntrande saker på en gång...

Jag fick en gullig award av gulliga Jenny på Kråkered. TACK så hemskt mycket, det värmer såå himla mycket. Jag skickar den vidare till alla er som alltid är så gulliga med era goa kommentarer. Ta emot den och kopiera bilden och skicka vidare, för den var så fin och passade bra in i hösttemat med pumpor just nu!!!

Det var jättekul att vinna detta fina väggord "LYCKA" hos Malin i Norregård. Tack så hemskt mycket, det var ett väldigt fint pris. Kika gärna in i hennes mysiga blogg.

Visade i ett tidigare inlägg när jag vann hos Malin i Ekebo och nu vann jag igen, så jag tänkte köpa trisslotter idag...vad hände nyss? Jo, det ringde på dörren och där stod Sofia och Ida, min kompis Elins döttrar och sålde trisslotter för deras idrottslag. Jag köpte genast två stycken, både för att stödja dem och för att jag kanske har tur igen...:-)

Små saker kan uppmuntra otroligt mycket och det behöver jag hela tiden nu...jag följde med på festen igår och det var jättetrevligt att träffa många vänner som man känner, men inte pratar så ofta med. Vi var ungefär 100 personer. Vi dansade och hade kul, men allt ljud blev tröttsamt, så idag vilar jag mest...men det var det värt:-)

"Man blir pigg av att göra något som man tycker om, finner intressant eller spännande!"

Ha ett skönt och välbehövligt lov, ni som jobbar inom skolan!
Jag är ju hemma ändå och ska njuta...

Ta hand om era nära och kära!
Kram

♥Susanne♥

24 kommentarer:

  1. hej..Ja jag fick den oxå och man blir ju så glad..När jag skulle skicka den vidare så såg jag att du redan fått den annars hade du fått den av mig..
    Men så svårt det är att välja ut några få när man tycker om så många..Så jag la en stor bukett med Rosa rosor till alla e andra..Rosa med en tanke..Hämta gärna den om du vill eller oxå bara ställ den på bordet i din tanke....Massa kramar Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Vilket fint pris "LYCKA". Det är ett härligt väggord. Grattis till awarden från Jenny, den är du värd. Trött efter en heldag i Lidköpings tennishall. Ska försöka få med mig min man ut på en promenad. Ätit lite för gott i helgen. Kram på dig /Åsa♥

    SvaraRadera
  3. Grattis till det fina priset!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad gulligt Du har skrivit om Din vinst!! Tack! Vad bra att Du hade trevligt på festen igår!! Vila Dig och mys i höstrusket!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till din award, den är du såå väl värd vännen!:-) Väggordet 'lycka' var hur fin som helst *vill ha*;-) Hoppas du får en fin kväll och ta hand om dig! Kraam Sofia

    SvaraRadera
  6. Grattis till den fina awarden du fått av Jenny. Jag fick också en.
    Vad trevligt du kunde vara med på festen igår och få lite omväxling till vardagen.
    Vilket fint väggord "LYCKA" du vunnit.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Hej Vännen!
    Klart du skulle ha en award, du är så gullig:)

    Vilkan fina bokstäver "lycka" du vann!

    Blev det nån vinst på trisslotterna?? ;)

    Härhemma är vi experter på att köpa nitlotter, hihi!

    Ha en skön söndagkväll,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  8. Hej! Vad bra att du har mycket att glädjas åt! Din vinst är verkligen sååå fin! vad kul att du orkade gå på festen och visst är det så att man känner sig lite bättre när man har haft roligt! Ta hand om dig! Stor kram från Maria

    SvaraRadera
  9. Grattis till både award och vinst. Jättefina båda två. Kul med en trevlig fest.
    Ibland är det verkligen värt att man är trött efteråt. Bara man haft trevligt.
    Ha det Gott o hoppas Du vinner på trisslotterna också nu då.
    Kram
    Kicki

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten och till din underbara award, det förgyller tillvaron med små glada överraskningar.

    Ha en skön vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Kul att du vann! Vila upp dig nu så du har energi kvar till morgondagen. Vilka turdagar du har haft. Lustigt det där med trisslotterna.
    annika

    SvaraRadera
  12. Hallå hallå...Vann du något på trisslotterna? Jag är en sån som måste skrapa dom direkt hihi. Grattis till LYCKA, jättefint och grattis till din award.Hoppas att du mår bra.
    Kram till dig/ A

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Det var trevligt att ses igår, och småpyssla lite. Jag tycker att de bir riktigt bra, sakerna som vi gör...
    Stort grattis till alla dina vinster och den fina awarden den var du verkligen värd, för du är en go tjej.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  14. Vad roligt både med award och pris.
    Kram på dig/Lotta

    SvaraRadera
  15. Det är inte bara ljudet man blir trött av! Trevligt hade vi iaf, kramar, M

    SvaraRadera
  16. Hej vännen
    Grattis till både award och fin vinst. Det är du verkligen värd. Har du åkt iväg nu....för trissvinsten...
    Tack för att du deltar i min lilla utlottning
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  17. Grattis till awarden o priset....vad kul! Hoppas det blev nåt på trisslotterna också. "Plötsligt händer det" Må så gott vännen! Kram Therese

    SvaraRadera
  18. Vad härligt att få påfyllning med glädje genom award, vinst och en härlig fest!!! Ha ett skönt lov. Jag jobbar lite, men ska vara ledig MYCKET! Nästa vecka går jag upp i tid, nu kliver jag upp till 60 %! Ta tid på dig och när du går tillbaks, gör det försiktigt!

    Sköt om dig!
    Stor kram L-L

    SvaraRadera
  19. Ja, just ja, jag köpte ju 2 trisslotter häromdagen!!! Måste skrapa dem NU, kanske jag kan säga upp mig på jobbet = ), hi,hi....

    Kram igen

    SvaraRadera
  20. Hoppas du vinner storkovan, L-L!
    Jag vann 50 kr på den ena lotten:-)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  21. Hallojs Susanne!!!
    vilken turdu haft..hoppas du vinner på dina lotter med!!!Ha en fin höstlovs vecka !!!!
    Kram Millan ♥

    SvaraRadera
  22. Vilket flyt du har :) Jag hoppas att du mår bättre snart.

    Solkramar från Spanien.

    SvaraRadera
  23. Vad fiffigt att just du vinner en massa bloggtävlingar. Jag tror att det är precis som det ska vara...du är så väl värd alla vinster som kan ge dig en liten extra skjuts framåt.... Det var väl ingen slump att du blev erbjuden trisslotter strax efter att du bestämt dig för att köpa....ett par vinstlotter!!!!! Eller hur!
    Kul att du orkade gå på partyt!
    Kram
    /Lotta

    SvaraRadera