torsdag 7 januari 2010

♥Tävlingsdags♥...

Tävling...

Som tack för att jag har så goa bloggvänner och att fler och fler hittar hit vill jag lotta ut en av mina tygväskor. De är fodrade med enfärgat tyg och har en liten innerficka. Ni får välja på ett kort band att hänga på axeln eller ett längre att ha snett över magen.

Skriv en kommentar och beskriv vad du gillar med min blogg och vad du skulle vilja läsa eller se mer av. Länka med bilden, så får du två lotter!!! Har du ingen blogg, så skriver du din mailadress i kommentaren.

Tävlingen pågår till söndagen den 24/1.

Lycka till!!!


♥Carpe diem!♥
♥Susanne♥

44 kommentarer:

  1. jag är naturligtvis gärna med i tävlingen och har länkat. Det jag gillar med din blogg är att du skriver om så många olika saker.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Me åh vilken fräsch och fin header du har gjort vännen!!:-)

    Är såklart med o tävlar, länkar när jag komemr hem från jobbet;-) Din blogg har allt!:-)

    Största kramen till dig kära bloggvän!

    Sofia

    SvaraRadera
  3. Hej Susanne
    Jag gillar din blogg för att den inte är rörig samt att du skriver om flera olika saker. Du är också väldigt personlig och delar med dig av allt ont du varit med om. Det tycker jag är starkt gjort.
    Länkar hos mig så jag tar två lotter
    kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Hej Sussane.
    Jag är gärna med och tävlar.Jag kollar din blogg varje dag!!!Gillar den mycket.Så mycket fina grejer att se på.Men jag är inte så bra på att länka..
    Kramar
    Marita

    SvaraRadera
  5. Hej! Vad roligt med tävling hos dej. Jag vill gärna vara med och tävla och jag länkar också. = 2 lotter.
    Jag gillar den blogg därför att du skriver om lite av varje mao ett varierande innehåll. Lätt att läsa och trevliga bilder. Tittar in varje gång du har skrivit nytt inlägg.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Nice header! Åh vad kul med tävling. Jag vill vara med och vinna en sådan mysig väska. Din blogg gillar jag för att den handlar om allt i livet dig, familj, mat och inredning. Länkar såklart.Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Hej du.
    Jag vill också vara med och tävla om en fin väska.
    Jag har ingen blogg.
    En god fortsättning på år 2010

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  8. är med och tävlar. gillar att du skriver om allt typ. :)
    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej Susanne!!
    Vill gärna vara med i din utlottning!!
    Jag gillar din blogg för den är hemtrevlig och äkta!! Ha det gott!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Hej vännen! Jag vill gärna vara med i din tävling!!! Din blogg är vardagsnära, personlig, varierande, rolig att läsa, det känns att du är en mysig person, din Italien resa var jätteintressant och rolig att följa. Så fortsätt i samma stil! Stor kram från Maria och du jag har en liten sak åt dig hos mig!

    SvaraRadera
  11. Hej vilka underbara väskor du har förresten har du en väldigt fin blogg som är intressant att vara inne och titta på. Jag vill gärna vara med och tävla men jag har ingen blogg så du får min e-mailadress. Ha det bra Caisa
    caisa.dieserud@telia.com

    SvaraRadera
  12. For noen flotte vesker du har laget!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, så jeg har også linket i min blogg. Jeg har aldri vært innom bloggen din før i kveld; men jeg liker veldig godt at du har så mange flotte, personlige bilder og at du oppdaterer bloggen så ofte. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin januar!

    SvaraRadera
  13. Fina väskor klart jag vill prova lyckan.

    Har tidigare varit in och kikat på härligt marknadspyssel och du har många fina bilder att få inspiration av.

    Länkar i bloggen.
    Kram Cia

    SvaraRadera
  14. Hej Susanne!
    Vad kul med utlottning! Jag är gärna med o skulle jag ha turen att vinna skulle jag ge väskan (den med kortare band) till min kära mamma, hon älskar såna där tygväskor:)

    Det jag gillar med din blogg är att din godhet lyser igenom Susanne, du har ett stort hjärta och det känns i dina texter!
    Länkar såklart från mig!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  15. Är gärna med i din fina tävling.
    Gillar att bloggen handlar om lite av varje.
    Länkar såklart från min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  16. Hej Susanne. Och vilken fin header du gjort, den tycker jag passar din blogg, man känner sig välkommen här. Och så gillar jag ju att du är Värmlänning. Din blogg är precis som det ska vara tycker jag, lite av varje.
    Utlottningar är kul, jag är gärna med. Jag ska ha en i februari när bloggen fyller 1 år. Får klura ut något och lotta ut bara.
    Ha en mysig helg
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  17. Jag är mer än gärna med och tävlar. Jag använder en tygväska varje dag till jobbet med min matlåda i. Det skulle vara kul med en ny fin väska som dessutom är hemma sydd!

    Jätte fin header du har! Jag tycker din blogg känns äkta, inget tillgjort eller överdrivet. Du verkar vara en genom go tjej och jag tycker om att läsa om lite av varje som du skriver om nu. Roligt att se det som du och dina vänner tillverkar. Bloggen är bra som den är!

    Jag länkar så klart och har jag turen med mig önskar jag en väska med lite kortare band.

    Jag håller tummen! Kram Stina

    SvaraRadera
  18. Hej Susanne!
    Fick se "Hjärtesakerna" som ni hade sålt på julmarknaden.♥
    Jag har letat efter sådana prickiga tyger.
    Var köper du dina?

    Trevlig helg!
    /Emelie

    SvaraRadera
  19. Jag tycket stämnningen härinne är hjärtligt :) det är den bild jag har av din blogg!! Jag deltar gärna!!! ;)


    Välkommen till mig du också!!!

    SvaraRadera
  20. Hej!

    Har precis hittat till din mysiga blogg. Den är jättefin och mycket härliga bilder.
    Kommer att följa dej och håller själv på att dra igång en egen blogg.
    Självklart vill jag vara med och tävla om en väska då jag ÄLSKAR väskor! Önskar en med längre band så fall
    Ha en trevlig & mysig helg i kylan
    Kram Marie

    millan9991@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej! Tygväskor är alltid bra att ha! Är med och provar lyckan jag med!
    Det jag gillar: när din (och andras) bloggar är skrivna på ett lättsamt sätt! När "vanliga" människor bloggar utan syfte att tjäna pengar på det.. Det är kul att dela med sig av sina inrednings-påhitt,och även annat om man vill! Ännu roligare att få inspiration och "Gemenskap" via datorn!
    Vill gärna se mer av hela ditt hem och trädgård! /Ha det bra!

    SvaraRadera
  22. jag rovar lyckan att få vinna din fina tygkasse.
    allt gott..
    kram

    SvaraRadera
  23. Hej.
    Vilken lycka att hitta din frächa och inspirerande blogg. Du skriver lättläst och innehållsrikt.

    Jag har ju turen att du har utlottning ochså och den vill jag ju gärna prova.
    Länkar med din bild och hoppas på turen.

    Varma Kramar/Gunill

    SvaraRadera
  24. Klart att jag vill ha chans på en sån fin väska som du har sytt. Jag länkar och lägger ut en bild.
    Varför jag läser din blogg: lättläst, hjärtlig, öppen, ärlig, inga överdrifter, inget kommersiellt eller reklam, fina bilder, inspirerande. Så kommenterar du så gulligt i min blogg.
    Kram annika

    SvaraRadera
  25. Gillar att du har många bilder i varje inlägg för det tycker jag är roligt och inspirerande.

    Jag har länkat här:

    http://evamar.blogg.se/2010/january/vaska-24-jan.html

    SvaraRadera
  26. Hej Susanne, vad roligt med en tävling. Du är så duktig på att sy och skapa och det är en av flera anledningar till att titta in till dig och se vad du har för dig.
    Du är dessutom en otroligt rar och ödmjuk person som man lätt tycker om.
    Jag hoppas på tur och länkar med bild såklart. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  27. Trevlig blogg, mycket fina bilder, lite olika innehåll,
    Skulle vilja vinna en väska med kort band...
    Hoppas på tur...
    Må så gott!
    Mamma Mia
    miamaria_wannmyr@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag gillar alla inspirerande bilder, mer av den varan.
    (Vinner jag vill jag ha en med långt band.)

    Min länk:
    http://care69.blogspot.com/2010/01/24-jan-vinn-en-vaska.html

    SvaraRadera
  29. Jag gillar mest alla foton som du lägger in. Tycker det ger liv i bloggen och det är roligt att kolla på :) Mer om inredning kanske :)
    Vinner jag önskar jag en med långt band.

    Länkat här: http://caritatavlar.blogg.se/2010/january/vaska-2.html.

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  30. Godkväll vännen...Vill gärna vara med. Jag gillar din blogg för att du är du och du delar med dig av det mesta. Jag tror att jag är nöjd med det du redan levererar vännen. Jag länkar...

    Kramkrma Anne

    SvaraRadera
  31. Hej susanne!
    Jag vill också vara med...
    Du är min vän, go genomsnäll och omtänksam.

    I din blogg delar du med dig saker som händer i ditt liv på ett positivt sätt även om det också är en del tunga saker som du går igenom.

    Jag länkar ifrån mig.
    Kram Lotta vi syns i eftermiddag!!

    SvaraRadera
  32. Hej! Vilka fina väskor! Är gärna med och tävlar och länkar såklart =) Det här är första gången jag besöker din blogg så det är lite svårt att svara på din fråga, men du verkar skriva om allt möjligt vad jag kan se. Gillar ditt carpe diem måtto, försöker också anamma det så gott det går.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  33. Hej! Klart jag vill vara med i utlottningen om dom fina väskorna....
    Jag gillar din blogg för du har ett positivt sätt att skriva på...så är du väldigt trevlig som person!! Ha det gött kram/Helen
    Länkar så klart!!!

    SvaraRadera
  34. Jag gillar din blogg för den är en härlig blandning av det mesta...
    får också inspiration...
    Du verkar också vara så trevlig...
    kramar och ha det så bra!
    Hoppas nu på lyckan...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Hej!
    Hittade nyss din blogg och vill gärna vara med i tävlingen! Tittade som hastigast genom den ... och absolut återvänder jag!
    Länkar på min!

    Ha en skön helg!
    Kram Vivan (västra Finland)

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Vilken fin och härlig blogg du har!
    Jag är gärna med i din tävling om den fina tygväskan du gjort. Jättevacker! Länkar med bild i min blogg. Jag är helt ny här och har därför lite svårt att svara på din fråga. men den ser i alla fall väldigt innehållsrik ut, och jag tycker nog du kan ta med det som ligger dig varmast om hjärtat. Det är ju det som är du!Det brukar bli bäst!:-)
    Önskar dig en riktigt skön helg!
    /Kramar fr Karin

    SvaraRadera
  37. Flott blogg du har. Linker med bilde i bloggen min. Inspirerende og titte i bloggen din, synes den er flott som den er. Ønsker deg en riktig god helg.

    SvaraRadera
  38. Heej har du tävling!!!
    Då är jag med! :)
    Lite sent, men jag hinner ser jag.

    Jag länkar bild från min sida, så klart!

    En härlig snygg väska är aldrig fel! ;)
    Kraaam / Åsa.

    SvaraRadera
  39. Jag blir så avslappnad av att läsa din blogg och det gillar jag :-)

    SvaraRadera
  40. Klart att jag gärna vill vara med i din utlottning. Jag gillar att du ger så goa vibbar i din blogg!
    Kram
    /Lotta
    ps. Självklart länkar jag...även om jag är lite sent ute.....ds

    SvaraRadera
  41. Jag vill gärna vara med i din tävling. Väskorna är jätte fina. Jag länkar från min blogg. Kram Alice 8 år

    SvaraRadera
  42. milano64_4@hotmail.com23 januari 2010 kl. 17:35

    Hej, får jag vara med och tävla fast att jag inte har någon blogg? Blev tipsad av en bilaga i dagens tidning till "Lilla Villa Vita" och därifrån till dig.Du får nog många besökare framöver.Mysig sida, lite ljus i vintermörkret.

    Lycka till framöver!

    Kram Camilla i Kristianstad

    SvaraRadera
  43. Hej Camilla, klart att du får vara med i min tävling. Nu har jag din mailadress. Kul att du hittade mig. Vilken tidning var Lilla villa vita med i?
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  44. Hej, vår dagstidning, Kristianstadsbladet, har en bilaga på lördagar som heter K2, i denna stod det om Lilla villa vit. Den finns här i stan. Hittar dock ingen länk här på webben,tyvärr.

    Kram Camilla

    SvaraRadera