torsdag 12 mars 2009

På besök hos Sandrosen...







Idag var jag och hälsade på min vännina som driver ett litet företag här i Kristinehamn som heter Sandrosen. Hon är diplomerad massör och utför friskvårdsmassage och Hot stone massage. Som komplement till detta säljer hon en underbar hudvårdserie från Afrika som heter Rooibos med extrakt från Rooibos busken, som mest är kännt för rött te. Tillverkning av smycken i olika varianter hör till hennes passion. Du önskar, hon tillverkar efter dina önskemål. Bara ett smycke av varje görs så att varje smycke blir unikt.
Nästa onsdag kommer hon hem till mig för att visa sina
smycken, hudvårdsserien och röda teer. Hon tycker
att tjejkvällar är ett trevligt sätt att få komma ut och träffa folk och samtidigt få visa sina produkter. Om du är nyfiken på hennes produkter så titta gärna in på hennes hemsida sandrosen.se
Jag ser fram emot den kvällen! Jag går på massage hos Lena och har även provat på Hot stones, underbart! Unna er det för det behöver alla!!! Hennes hudvård och smycken kan jag också rekomendera.
Ha det gott, snart är det fredag och helgen närmar sig...
Kram Susanne

3 kommentarer:

  1. Hej! Bra att du gör lite reklam för Sandrosen. Hon är jätteduktig! Kikade runt lite på hennes hemsida. Modigt att starta eget. Ha en bra kväll kramar från Åsa

    SvaraRadera
  2. Go kväll! Fiina smycken& sköna cremer jag har en del som jag köpt av henne!! Jag kommer gärna på partyt den:18/3!Vi höres!Kram:Helen

    SvaraRadera
  3. Godmorgon! Lite in i bloggvärlden innan jag drar igång med dagens projekt...
    Lena är dukig och gör fina saker. Jag gillar krämerna ska nog införskaffa något på onsdag.
    Ha en bra helg kram!

    SvaraRadera