onsdag 25 mars 2009

Lite loppisfynd och inspirationstidningar...




Hej på er!
I tisdags var jag på ett stort loppis i våran lilla stad med en kompis. Jag hittade som vanligt några mysiga prylar...

Några fina glassaker och en fin vit spetsskål. Ett blått gammalt fat, hur fint som helst! Och till sist en fin stol som hade ett gulligt tyg. Den får nog vara så här så länge i alla fall.
Sedan vill jag visa mina favorittidningar just nu...Många härliga inspirationsidéer.
Snälla våren, kom till oss!!!

"Det är meningslöst att ångra det som aldrig blev av. Det gäller att ta vara på livet här och nu!"

Fånga dagen! Det försöker jag göra nu när jag känner mig piggare...
Kram på er!/Susanne

7 kommentarer:

  1. Hej Susanne!
    Vilka fina saker du hittade på loppisen!!
    Fatet är ju hur fint som helst:)

    De där tidingarna läser jag oxå (fast Leilas har jag inte fått än)såå mycket snyggt i dem:)

    Ha en härlig dag,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken gullig mamma du har som kommer med våfflor! Spetsskålen var jätte fin! Blir det en godisskål eller? Jätte fina saker du har fyndat. Leilas har jag aldrig läst, men jag har hört så mycket om den på bloggarn så den får nog följa med hem från affären nästa gång. Annars har jag tre tidningar jag prenumererar på och så alla bloggar som inspirerar... Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Fina saker du har hittat. Jag gillar alla sakerna! Ha det så bra min vän! Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Din stol var ett fintbfynd , det är såå roligt att loppa. Köper en massa tidningar jag med och det är underbart att sitta och bläddra i en ny tidning.
    Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  5. Kanonfina loppisfynd! Kul när man hittar nåt man blir nöööjd med.-). Tack för fina kommentarer hos mig! Ha det gott, Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Go kväll! Gillade det blå fatet!Blått ligger alltid i tiden känns "fräscht". Har köpt nya lantliv det blir kvällens lektyr...
    Ha det bra kramar:Helen

    SvaraRadera
  7. Så fint du har fyndat då!!! Å dom tidningarna är väl fantastiska! Kram

    SvaraRadera