söndag 30 september 2012

Nu startar Rosa Bandetkampanjen-12...


Nu följer jag Karin i hennes blogg om Yoga, mat och meningen med livet!
 
Hon berörde mig så mycket under Nyhetsmorgons intervju med henne idag. Hon fick bröstcancer i somras och jag har legat i soffan med feber och många tårar av igenkännande och läst hennes inlägg från maj-12 och framåt.  Nu följer jag henne och jag vet vad hon går igenom...
 
Passa på att stödja Rosa Bandet så mycket ni bara kan denna månad!
 
Stor kram till er alla som gått eller går igenom en svår sjukdom, eller är anhörig!
Susanne

10 kommentarer:

  1. Hej fina Susanne!!!!
    Har du blivit sjuk vad trist, såna tider nu!
    Så klart vi stödjer!!!!!!!!!
    Ha en go start på nya veckan.
    Krya på dig!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Klart vi stöttar! Jag ska gå in där och läsa men jag blir ofta så berörd att det blir svårt att läsa.
    Kul att träffa dig igår. Det syntes på dina ögon att du hade feber. Krya på dig vännen. Hoppas att du snart är på benen igen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Klart vi gör. Fick mail från min goa handbollskamrat förrförra veckan. Hon ska inte vara med och spela i höst. Opererades för bröstcancer i tisdags :O(
    Sköt om DIG
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Det är klart att jag måste köpa ett rosa band.
    Tänk att det är så vanligt med bröst cancer. Otäckt!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Såklart. Ska köpa både band och Missionis rosa armband.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Missoni (Lindex) jag stavade fel!
    Kramar
    AM

    SvaraRadera
  7. Hej Vännen!
    Tråkigt att du har fått feber, hoppas du kryar på dig fort.
    Stödjer och köper både band och sätter in pengar både till cancerfonden och naturskydds föreningen.
    Kram kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Denna dj-a sjukdom..!
    Så bra att du skriver om det, fint och viktigt inlägg.

    Kul att du hittade till mig på Signerat;)

    Ta hand om dig och krya på dig nu!

    Varm kram Milla

    SvaraRadera
  9. Tittar in för att önska dig en fin söndag.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  10. Självklart stödjer vi rosa bandet, krya på dig vännen! Kram från Maria

    SvaraRadera