torsdag 23 augusti 2012

Vår underbara resa till Thailand del 4, sista...drömmer tillbaks:-)

 Här står jag på Koh Samui´s vackra flygplats påväg hem igen...
 
 Här kikar jag fram vid en häftig sten på vår strandpromenad på Lamai beach...
 
 Mitt favoritmassageställe vid vår resort Lamai Wanta på Lamai beach...
 
 Mmmm, vad skönt med massage (ca 70 kr), men oj vad stela muskler jag hade, tyckte min massör...
Hon undrade om jag hade jobbat och stressat mycket innan jag kom dit.
Det kan man säga med en tuff arbetsvår och studentfirande...
 
 Koh Samui flygplats är så exotisk och vacker med alla fina blommor...
 
 By, by härliga Thailand...
 
 Nu längtar jag tillbaks till de härliga stränderna och det varma sköna havet:-)
 
 
Ett härligt bad på stranden på Koh Tao i skymningen...
 
Längtar tillbaks till underbara härliga Thailand:-)
 
Tur man har minnen och bilder att se tillbaks på. Nu är det full rulle på jobbet. Tur att man får vila upp sig så många veckor på sommaren...jag ska vara resurslärare i år 1-2 och ha svenska, so, musik, engelska och matte. Jätteroligt att träffa nya goa elever och jobba med härliga kollegor, men herregud vilket ös och tempo på en gång. Tur att man trivs så bra med sitt jobb!!!
 
Nu börjar mejlbeställningar i Drömmar & Ting rulla in också. Kul att folk hittar till oss, men jag skulle vilja utveckla vår blogg till en hemsida/webshop i höst:-)
 
Ha det gott söta ni!
 
Kram Susanne


4 kommentarer:

  1. Härliga Thailands bilder.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hoppas att din helg är toppen.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Det är härligt att ha sådana bilder att plocka fram i hösmörkret. Det såg ju faktiskt inte så dumt ut alls. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera