tisdag 1 maj 2012

Lite fina presenter och shopping..

 Vacker blomhink med årets pelargon i gulgrönt från kära mor och Bosse...

 Doftpelargon från fina Lena och Per...

 Vår gräsmatta lyser blå av vackra Scilla...

 Jättefin ljusbricka från Rusta med ljusstakar i shabby chicstil
från goa dottern Emelie och killen Tommy och sonen Pontus...

 Den här skinnväskan köpte jag på Söder på vår Stockhomstripp...

 Vacker Gerberaform fick jag av sambon...

 Söta Green Gatemuggar från Camilla och Jonas...

 I Gamla stan köpte jag mig en silverring med månsten på Kristallrummet.
Pengar från fina mor som ville bidra lite..

 Dessa söta träskor köpte jag på Skopunkten i Kd för 199 kr.
Såå sköna...

Har kikat på den fina Vintageblusen från Kapp Ahl,
nu köpte jag den med en 25% kupong.
Snyggt till ljusa jeans eller jeanskjol...

Lite presenter och shopping...

Vilken härlig helg vi haft, värme, sol, god mat m.m...Nu har Jannes släkt åkt efter att de firat mig. Fick resebidrag till Thailand i bath:-) Vi åt god grönpepparbiff, grönpepparsås, pommes och sallad. Sen hade jag bakat en blåbärskaka med frosting.

Igår firade vi Valborg hos Camilla och Jonas, då vi åt goda ostar, marmelader, rosévin, grillat vildsvin, tzatstiki, grillsås och sallad. Gott rött vin till också:-) Vi avslutade med fräsch fruktsallad, vaniljglass, lakritssirap och lakritshonung.

På lördagen fyllde mamma år och då fick vi god kycklinggratäng, ris och sallad. Smaskig jordgubbstårta:-) Tur att vi gått långpromenader två dagar i rad...Mamma fick en fin blomgrupp jag gjort i ordning och presentkort på en Spabehandling från oss barn.

I fredags hade vi en mysig tripp till Karlstad dottern Emelie, Camilla och jag. Rusta, Bergvik och Ikea:-)

Idag har jag hunnit njuta av solen på altanen, såå skönt!!!

Vårkramar till er goa vänner!
Kram Susanne

15 kommentarer:

  1. Hej Susanne!

    Vad mycket fint du fått! Låter som du haft en toppenhelg oxå:)

    Sköt om dig,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Låter som en helmysig helg! Mycket gott att äta och trevligt sällskap. Jag har rivit runt i bodar o skåp på jakt efter loppisprylar. Tycker att det går lite trögt just nu o är lite stressad, men jag har ju flera dagar på mig... (obs ironi!) Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Åh vad mycket fint du har fått samt köpt. Ha nu en fin tredagars vecka :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Oh så mycket fint du hittat i Stockholm. Verkligen fina presenter. Kul att du skriver var du köpt allt för då kan man gesig ut och leta efter liknande. Ha en skön kortvecka på jobbet. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Låter som ni har haft det underbart!
    Jag läser här mellan raderna att du har fyllt år, grattis i efterskott.
    Vilka underbara presenter du har fått.
    Njut nu av solen, blommorna och bi.
    Kraaaam Gerda

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Fina saker, du fått på din dag!
    Du har ju promenaden i skogen med fika som jag lovade dig, att du skulle få av mig när du hade opererat foten. Hoppas du ser fram emot den och när ska vi boka in den turen?
    Kram så höres vi i morgon.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmm den ser jag fram emot, för nu orkar jag gå ordentligt!!!
      Det har ju varit underbart väder nu, men vi får kolla in fint väder och planera in det:-)
      Kramis vännen

      Radera
  7. Hej vännen! Fina presenter du fått!Det är så krångligt att jag inte kan kommentera på min Iphone till dej. Det går ju till nästan alla andra. Lustigt! Jag måste använda denna knasiga krångliga dator som vi måste lämna in på lagning snart.Ska bli mysigt att ses ikväll och bara prata lite.Kram kram

    SvaraRadera
  8. Hej fina Susanne, vilka jättefina presenter du har fått! Låter som du haft det jättemysigt med fina vänner, god mat och härliga promenader! Må så gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  9. Hello! Do yоu know if they make any ρlugіns to aѕѕist ωith SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seеing veгу good reѕults.
    If you know of any please shаrе. Many thanks!


    Feеl freе to surf to my hоmepagе ::
    20 inch bikes with gears

    SvaraRadera
  10. Hey! I know this is somewhat off topic but І was
    wondering if you knew where I coulԁ find a captcha plugin
    foг my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm
    haѵing trouble finding one? Thanκs
    a lot!

    Feеl free to visit my blog post - 24 hour Emergency Plumber in Solihull

    SvaraRadera
  11. Hi there! Τhis poѕt couldn't be written any better! Reading this post reminds me of my old room mate! He always kept talking about this. I will forward this page to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!

    Also visit my website ... best solihull double glazing installers

    SvaraRadera
  12. Greetings from Colоrаdo! I'm bored to death at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I enjoy the information you provide here and can't wait to
    take a loοk when I get home. I'm shocked at how quick your blog loaded on my mobile .. I'm not even using WΙFI, just 3G .
    . Anуhow, gooԁ site!

    My blog ... wood projects that are simple

    SvaraRadera
  13. Firѕt οf all I woulԁ lіke to say wonderful blog!
    I had а quick question that Ι'd like to ask if you do not mind. I was interested to know how you center yourself and clear your thoughts before writing. I'νe had ԁifficulty
    cleаring mу thoughts in getting my thoughts оut.
    I do take pleаsure in writing but it јust ѕeems like the first 10
    to 15 minutes are lost simply just trying to figuгe оut how to
    begin. Any гecommendаtions or hints?
    Kuԁos!

    Stop bу my blog post how to get bigger boobs naturally

    SvaraRadera
  14. Heya ѕupеrb website! Dοes гunnіng а blоg liκe this
    tаke a largе amount of woгk? I have absοlutеly no knowledgе οf
    prοgrаmming however I hаԁ been hoping to start my оwn blog іn thе neaг future.
    Anyhow, if you have any ideas or techniquеѕ for
    nеω blоg ownеrs plеasе
    share. I understand thіs iѕ off subject but I simply neeԁed to аsk.

    Many thanks!

    Check out my page ... 24 hour Emergency Locksmiths Solihull

    SvaraRadera