tisdag 20 mars 2012

Köket omgjort för fem år sen...


 Fin keramikplatta från Maria på Fjäderholmen...

 Köket en kväll i mars...
För fem år sen blev jag förälskad i denna häftiga tapet
 i lindblomsgrönt, turkost, vitt och grått:-)
Jag gillar den fortfarande, men nu är alla möblerna ommålade i vitt,
så det blir fräscht till.
Alla andra rum går mer i vitt och beige,
då kan man matcha mer med färger lite lättare.
Vi får väl se när jag tröttnar på tapeten, men än får den hänga med ett tag:-)

I måndags tog jag bort stygnen i den opererade foten. Det gick bra, men jag har mer värk nu. Hoppas det ger sig innan inredningsresan till Köpenhamn på fredag. Jag ska ha med mig både kryckor och rullstol. En tjej till från Krhmn har gipsad fot, så vi får väl hålla sällskap om vi inte hänger med de andra...

Hoppas på lika fint väder som förra året!!!
Tänkte lägga in lite bilder från förra året innan vi åker, sen kommer det nya bilder från resan:-)

Ha det gott i vårsolen!
Kram Susanne

4 kommentarer:

  1. Oh vad kul att åka till underbara Köpenhamn. Hoppas värken försvinner och att ni får fina dagar. Kram InWhite4You

    SvaraRadera
  2. Hoppas du inte får allt i foten nu så att du orkar åka iväg. Det ska bli så kul att ses. Här kommer det gå på för fullt innan, men sen... så härligt. Det är så fint att bryta av med tapeter i några rum tycker jag, och er kökstapet är helt ljuvlig.
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för att foten blir bättre till resan, men bra att du garderar dig med hjälpmedel. Du har ett mysigt kök, och tapeter med stort mönster är ju jättemodernt nu.
    Ska bli så roligt och se dina resebilder, både gamla och nya.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Foten får inte värka... lovar att hjälpa dig så gott det går
    Vad kul vi ska ha!

    Kram

    SvaraRadera