söndag 12 februari 2012

Gå med i vår utlottning i Drömmar & Ting...

 1:a pris ett kuddfodral av en linnehandduk med ett hjärtetryck...se mer i vår blogg
Drömmar & Ting! Klicka på bilden till höger!

Min nyaste sofffkudde kommer från en affär här i stan, endast 149 kr.
Den är snygg i linnetyg med franskt tryck.

                                    
 Ena soffhörnan har runda kuddar från Karin Linnéa som går i linnefärg, de är så gulliga...

 Förra året letade jag fram lite av mina gamla tyger sen jag jobbade i tygaffär. Då sydde jag en kudde av en liten bit. Linnetyget med rosor kommer från Sanderson för många år sen...

Kuddarna bakom är sammetskuddar köpta på Maxi i höstas. Roskudden sydde jag i våras och är ett blommigt tyg i rosa, beige och brunt. Från Tygfabriken i Karlstad...

Passa på att gå med i vår Alla hjärtans dagutlottning!
Klicka på bilden längst upp till höger så kommer ni till vår pysselblogg Drömmar & Ting!
Utlottningen pågår en vecka till!
Lycka till!!!
Kram Susanne & Lotta

10 kommentarer:

  1. Så fin kudde ni lottar ut, och så fina kuddar du har. Det ska vara många kuddar i soffan, blir mysigt.
    Ha en fin söndagkväll
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Fina kuddar vännen. Har paketet kommit fram?
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej svejs!
    Gillar din nya kudde, skulle passa hos mig med.
    Kram kram!
    Ps: vilken fin header du har gjort.

    SvaraRadera
  4. Kuddar kan man inte få för många av, dina är härliga.
    Att bunkra upp sig på soffan med filtar och kuddar,mmmmm det är mys på topp.
    Kram på dig vännen.
    Gerda

    SvaraRadera
  5. Hej på dig!
    kul att du kikade in till mig....
    Ska genast kolla din utlottning!
    Kramisar
    Sofia

    SvaraRadera
  6. så många fina kuddar du har, men de finaste gör du. ser dina fina ägg i högerkanten oxå.Nu kan vi snart egga upp oc riktigt ordentligt när våren närmar sig hahaha. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  7. Tak söta för hälsningen hos mig!
    Vad många fina kuddar du har, det gör så mycket för mysfaktorn!
    Ska kolla in på eran utlottning!

    Ha det gott & kram!
    Anki

    SvaraRadera
  8. Hej Susanne!
    Kikar in för att önska dig en härlig Alla Hjärtans Dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Hej hoppas din alla hjärtansdag var härlig, själv jobbade jag ju på som vanligt men fick lite gott av mina älsklingar! Kram Annica.

    SvaraRadera
  10. Flera fina kuddar där!:) Och så fin vinst!!

    KRAM

    SvaraRadera