torsdag 30 december 2010

♥Nyårsmys♥...

Silver på matbordet som är fint att duka med...

Den fina boken "Lev vackert" av Ingela och Petra som jag fick av kära mor...

Det fina porslinet i vitt från Stinas Living fick jag av min älskade sambo..

Det passar fint med det andra vita porslinet som jag fick i födelsedagspresent i våras från Stinas...


Nyårsmys...

Här njuter vi av lugnet efter julhelgen. Vi är lediga både jag, sambon och våra barn. Vi har träffat släkten och nära vänner och idag ska jag nog ta en promenad med mamma och fixa lite med sambon och dottern innan nyår...Emelie nopprade mina och mormors ögonbryn igår kväll. Hon läser Stil & Hälsa i Karlstad och tycker om att öva på oss gamla släktingar...I julklapp fick hon bl.a fina make up penslar och massor med ögonskuggor.

På nyårsafton ska vi vara hos våra goa vänner Camilla & Jonas med Elin & Per med barn. Vi kommer naturligtvis sakna Rolf & Åsa om firar i Sth i år. Vi ska ha knytis som vanligt och njuta av lyxig god mat och bubbel...

Ha ett riktigt Gott Nytt År kära vänner!!!

♥Nyårskramar från Susanne med familj♥

18 kommentarer:

  1. Gott nytt år till dig från mig!

    Tack för det söta armbandet, det ska jag ha på mig i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen! Fina julklappar du fått. Det är du värd. Känns sorgligt att inte få fira nyår med er i år. Känns lite tomt att inte få planera nyårsmenyn tillsammans er tjejer. Önskar dig och din fina familj GOTT NYTT ÅR! Kramar från mig och familjen.

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt år vännen! ♫˙·٠•●♥ ღ•*¨`*•♥

    Ha det gott så ses vi nästa år söta du!

    Stor Kraam S.

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Boken fick jag i julklapp och har faktiskt legat på soffan nästan hela eftermiddagen och bara njutit av alla härliga bilder!

    Visst är det fint när man blir lite ompysslad, min dotter läser till frisör och sköter numera om min frisyr, jag har aldrig varit så välklippt och modern som nu.....

    Nu önskar jag dig och din familj en fin nyårsafton och ett Gott nytt år,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Hoppas att du haft en underbar jul, och att du haft det mysigt i mellandagarna med nära o kära!

    Vad mycket fint du har fått av tomten....
    Önskar dig goa bloggvän ett riktigt Gott Nytt år!

    Många Nyårskramar Therese

    SvaraRadera
  6. Så fint...
    Gott Nytt År Vännen.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Åååå vad mycket fint du fick i julklapp.Underbara bilder visar du-Önskar dej ett riktigt Gott Nytt År .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Vilket vackert porslin,det förstår jag att du är glad över...önskar dig nu ett Gott nytt år...Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Gott Nytt År och sköt om dig!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  10. Hej! Ser att det är ett tag sedan jag var hos dej. Tiden bara rusar iväg för mej. Hoppas den går lite långsammare nästa år.
    Hoppas ni får ett trevligt nyårsfirande.
    GOTT NYTT ÅR vill jag önska dej också.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  11. Tack Susanne för alla dina gulliga kommentarer jag fått under året, du gör mig alltid glad.
    Vilka fina julklappar du fått, de vet vad du vill ha hihi.
    Hoppas det nya året har många möjligheter att bjuda på och stor nyårskram till dig/Ingela

    SvaraRadera
  12. Oj, så mycket fint du fått av tomten. Du måste ha varit riktigt snäll :)

    Vill önska dig ett GOTT NYTT ÅR

    Varm kram / Carina

    SvaraRadera
  13. Hej Susanne!! Vill bara in och önska ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!! Vi syns nästa år kram/Helen

    SvaraRadera
  14. Gott Nytt 2011!
    Visst är det kul att ha Danmarksresan att se fram emot. Då kan vi prata lite metodik :)

    Nyårskram
    annika

    SvaraRadera
  15. Jag önskar dej och hela familjen ett Gott 2011.





    Kramar

    SvaraRadera
  16. Önskar dig också ett riktigt gott nytt år! Stor kram från Maria

    SvaraRadera
  17. God fortsättning önskar jag dig!
    Kram Jessika

    SvaraRadera