fredag 3 september 2010

Marknad hos Min Skattkammare med bloggare från Örebro och Kristinehamn

Det gulliga huset där Min skattkammare utanför Örebro håller till...

Mysig altan att sitta och fika på...

Entrén till Min Skattkammare...

Massor med mysiga saker att handla...

De målade tavlorna målar Kicki själv och de är såå fina. Man blir GLAD av dem..

Ännu fler fina tavlor...


Välkomna på marknad hos Min Skattkammare lörd. 4 /9 kl. 11-16...


Nu är det dags för marknad med bloggare från Örebro och Kristinehamn hos Kicki i Min Skattkammare. Ta en utflykt i morgon lördag och åk dit. Det ligger på väg mot Nora, riksväg 50 norr om Örebro.


Vi var tre tjejer, Lena (Sandrosen), Camilla och jag som tog en sommarutflykt och åkte till Örebro. Då köpte jag en liten tavla till Åsa (Nylyckan) när hon fyllde år och en till mig. Vi pratade lite och då berättade jag att jag och Lotta i Drömmar & Ting pysslar. Så vi blev bjudna att vara med på marknaden, även Lena i Sandrosen.


Vi hoppas på fint väder och en trevlig stämning allihop, så kom!!!

♥Kram Susanne♥

18 kommentarer:

  1. Oh, vad roligt det hade varit att åka dit. Vet att Lena i Örebro också ska sälja. Har dock fullt upp i helgen med barnkalas som har varit i dag. 10 st 7 åringar kom med skolbussen direkt efter skolan och intog vårt hus med storm;) Efter 2 1/2 timmar med våfflor, lekar och fika pustar vi ut. På söndag är det släktens tur att komma. Hoppas ni får det toppen på bloggmarknaden och hoppas att ni gör om det igen. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Låter som om du får en trevlig lördag. Hoppas det kommer många på marknaden till er.
    Kramen Birgitta

    SvaraRadera
  3. Ohhh, så många bilder! :o)
    Jag hoppas att det blir många som kommer. Ialla fall verkar det så....spännande!
    Vi ses ju alldeles snart.....är så nyfiken på vad ni har med er för fint :o)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Åh så roligt det låter!! så trist att jag bor så långt bort ,,annars hade jag tittat förbi..Ha en go dag..Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej Susanne!
    Det var så roligt att få träffa dig idag!
    Hoppas hemvägen gick bra?!
    Önskar dig en skön lördagkväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Hej Susanne!
    Vad himla kul det var att ses igår. Att få ett RL-ansikte på sina bloggvänner är så roligt. Tur med vädret hade ni. Hoppas att du hade stor lycka med kommersen också.

    Jag är fortfarande så jätteglad över det vackra hjärtat som jag vann i din utlottning. Den ligger i mitt köksfönster och påminner mig om att "låta hjärtat vara med"

    hjärtekram
    /Lotta

    SvaraRadera
  7. Hej =)) Det var roligt att få träffa dig i går, självklart lägger jag till dig på min sida så kan vi kolla in hur livet lever med oss! ha en fin söndag och hoppas att teet smakade! Kram Annica.

    SvaraRadera
  8. Hej Vännen!
    Det lät ju jätteroligt, hade gärna kommit om jag bott närmre:)

    Ha en skön söndag o sköt om dig!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Hej Susanne!
    Åhhhh....ja, vad säger man om en så fulländad dag?!
    Du och Lena är så genuint trevliga och jag är så himla glad att ni kom också. Man mår ju så bra av att träffa goa männiksor och jag tycker att alla ni var det som var med!
    Tack snälla för så fina saker som jag fick av er!
    Då ses vi ju så snart igen...när keramiken kommer, så kul!
    Och visst blir ni med nästa gång! :o)
    Hälsa så mycket till Lena....för inte har hon någon blogg?
    Ha det så gott båda två!
    Stor kram Kicki :o)

    SvaraRadera
  10. Å vad kul! Jag skulle ju åkt dit, har ju så nära men det kom annat i vägen. Det är ju så fint där, vi var där på vår bloggträff i juli.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  11. Halloj Susanne!

    Jättekul att träffa dig oxå. Hade ju inte en aning om att du fanns haha. Jag lägger till dig på min lista under inspiration....för inspirerar gör du helt klart efter det lilla jag sett. Nu ska jag kika lite mer härinne och njuta.

    Kul att du gillar väskan. I morron ska jag in till stan och köpa mer garn... ja, jag fick ju några beställningar igår. Bla ska ju Lena ha en.

    Hoppas att vi ses igen...jo det gör vi alla gånger = )

    Ha det bäst och en stor kram ska du ha....och den kommer häääär / Carina

    SvaraRadera
  12. Hej Goa Sussane!
    Åh, vad roligt det var att träffas, du var lika go i verkligheten som jag föreställt mig....

    Det var verkligen en lyckad dag med allting! En dag att minnas med glädje....

    Hoppas vi ses igen!
    Många Höstkramar till dig från mig. Therese

    SvaraRadera
  13. Hej Sussanne!
    Ja det var verkligen roligt att träffas i går. Du var precis så trevlig och gullig som du verkat i dina kommentarer och inlägg. Hoppas att ni kommer nästa gång också. Jo vi borde prata lite läsinlärning vid något tillfälle.

    Kram du fina tjej
    annika

    SvaraRadera
  14. hej Susanne, ååå så roligt ni måste ha haft. Vilken lycka att få träffa såå många bloggare och jag kan tänka mig att det fanns mycket fina saker att inhandla. Hoppas att ni fick sålt grejer oxå. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  15. Va roligt att du skrev så jag hittade dig!!! Ja vist är väskan helt underbar!!! Ser att ni haft en kanon dag!! Så synd att jag inte fick tiden att räcka till så jag kunde besöka er!
    Lägger till dig i min lista så jag hittar hit igen!!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  16. Hej vännen!
    Tack för din goa kommentar inne hos mig.
    Du blev ju jättefin på korten, själv ser jag ut som en "gravid köttbulle"....Usch! Nu måste jag börja motionera o äta mindre!

    Hoppas att du haft en bra dag på jobbet! Kram Therese

    SvaraRadera
  17. Hej Susanne!
    Hoppas din vecka har börjat bra!
    Har en trevlig kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  18. God kväll i stugan!
    Kikar bara in o Tackar för dina alltid så rara ord inne hos mig!

    Hoppas att du haft en bra dag på jobbet!
    Många GodNattkramar! Therese

    SvaraRadera